چرا بعد از ثبت نام پیامک دریافت نکردم ؟!

“قوانین مربوط به سرویس پیامک انگیزشی”
قبل از خرید این سرویس از مسدود نبودن پیام های تبلیغاتی و محتوایی خود اطمینان حاصل فرماید.
در زمان ارسال پیام از سمت ما خط شما باید در دسترس باشد در صورت ارسال پیام و خاموش بودن یا در دسترس نبودن خطا شما پیام دریافت نخواهید کرد.

توجه کنید درصورت خرید اشتراک و و در بلک لیست بود خط ارسال پیامک ما پیام دریافت نخواهد کرد و باید از راهکارهای ارائه شده استفاده کنید

در صورتی که پیام های محتوایی شما مسدود هستند و مشترک همراه اول هستید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید

شماره گیری کد دستوری #۸۰۰*
ارسال عدد «۲» به «۸۹۹۹»
شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*
تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

در صورتی که پیام های محتوایی شما مسدود هستند و مشترک ایرانسل هستید از یکی از چهار روش زیر استفاده کنید‌

شماره گیری کد دستوری #۸۰۰*

ارسال عدد ۱ به ۵۰۰۵
ارسال عدد «OZVI» به «۵۰۰۶»
‌شماره گیری کد دستوری #۵۰۰۶*
‌اپلیکیشن ایرانسل‌من

در صورتی که پیام های محتوایی شما مسدود هستند و مشترک رایتل هستید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید‌
‌استفاده از نرم افزار رایتل من
ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۰۰ یا شماره ۱۹۵‌
‌شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰* یا کد دستوری #۱۹۵*

*** آن دسته از کاربرانی که لغو۱۱ را ارسال کرده اند و شماره آنها در بلک لیست مخابراتی است ، جهت خارج شدن از لیست سیاه ارسال اپراتور لطفا عدد ۱۲ را به شماره ۱۰۰۰۳۳۲۱۲۰ ارسال نمایند

بعد از پرداخت هزینه سرویس پیامک کی فعال میشود ؟

بلافاصله پس از پرداخت ، یک اس ام اس تایید و خوشآمد گویی دریافت میکنید و از روز بعد از ثبت نام پیامک دریافت میکنید.

بجز هزینه‌ی بسته هایی که از سایت پرداخت می‌کنیم هزینه‌ی دیگه‌ای برای ما نداره ؟ از پول شارژ سیم کارتمون کم نمیشه یا روی قبض هزینه‌ای برای پیامک های موتی۲۰ اضافه نمیشه ؟

خیر ، ما هیچ گونه دسترسی به شارژ و … شما نداریم و هزینه بسته های موتی ۲۰ صرفا همون مبلغی هست که بسته به نوع سرویس پیامکی انتخابی ، پرداخت می‌کنید

میخوام اکانتم رو تمدید کنم آیا پیامک های تکراری ارسال می شه ؟!

خیر ، پیامک ها همیشه متفاوت هستن و پیامک تکراری ارسال نمیشه